Clubcard
Op Xenios kan niet contant betaald
worden, maar wel als volgt:
1. Bartegoedkaart (5% bonus bij opladen):
Koop je bij de kassa
voor € 7,50 en is ook handig voor onze gasten en vaste supporters.
2. Persoonlijke Xenios Clubcard (5% bonus bij
opladen):
Alleen voor leden die
al in bezit zijn van deze clubcard. We geven geen nieuwe Clubcards meer uit.
3. Eigen bankpas:
Pinloos
4. Knip-app:
Downloaden via de app-store of Google play. Bij de kassa wordt via de
QR-scanner afgerekend.
Veelgestelde vragen:
Hoe activeer ik mijn kaart?
Voor je met de Xenios
Clubcard of Bartegoedkaart kunt betalen, moet je de kaart activeren door deze
op te waarderen met een saldo. Je kaart is gereed voor gebruik zodra er saldo
op staat.
Hoe laad ik op via de Knip-app?
Het opladen van de Bartegoedkaart
en de persoonlijke Xenios Clubcard kan met iDEAL via de Knip-app. Deze app is
te downloaden via de app store of Google play.
Hoe laad ik op via internet?
Het opladen van de
persoonlijke Xenios Clubcard kan ook met iDEAL via internet. Om je kaart via
internet op te laden ga je naar www.twelve.nl en log je in op je
persoonlijke pagina.
Waar vind ik mijn inloggegevens voor de clubcard:
Je hebt een aparte mail ontvangen met je inlognaam en wachtwoord. Als je
die vergeten bent kun je die opnieuw aanvragen via www.twelve.nl. Rechts onderin
staat ‘wachtwoord vergeten’.
Kan ik met mijn kaart ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op
je kaart kan alleen bij Xenios worden afgerekend.
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo dat op de kaart
staat kan op verzoek worden teruggestort op een bankrekening. Via de Knip-app
kunt u dit aanvragen.
Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Via de Knip-app en na
inloggen op www.twelve.nl kun je je saldo en gebruikte
consumpties gemakkelijk inzien.
Ook kan het barpersoneel bij de kassa je saldo controleren en bij het afrekenen kun je om een bonnetje vragen, waarop je consumpties en het actuele saldo staan.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.twelve.nl kun je onder de menuoptie
‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.
Wat te doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je kaart zo
snel mogelijk. Na inloggen op www.twelve.nl kan je onder de
menuoptie ‘Passen’ de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de
server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou
kunnen maken van je kaart.